reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viliam Krunka

Viliam Krunka

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pôsobím v Košiciach, ktoré mám rád rovnako, ako ľudí v nich. Mojím poslaním je pomáhať rozvíjať hodnotné nápady. Venujem sa účtovníctvu, prostredníctvom ktorého pomáhame podnikateľom rozvíjať ich podnikanie. Vyvíjam online softvér Elektronický účtovník pre administratívu a účtovníctvo, ktorým riešime nástroje pre zjednodušenie podnikania. Som podnikateľ, pretože to je cesta, ako rozvíjať hodnotné nápady. Zoznam autorových rubrík:  Podnikanie a ekonomikaSpoločnosť

reklama

Podnikanie a ekonomika

Odbilo desktopovým účtovným softvérom?

Viliam Krunka

Odbilo desktopovým účtovným softvérom?

Držať sa pri zemi, alebo začať lietať? Verím, že odpoveď na túto otázku predurčí, kam sa s naším podnikaním pohneme v najbližších rokoch.

  • 23. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 389x
  • 0
Aktivita ako záchrana podnikania

Viliam Krunka

Aktivita ako záchrana podnikania

Na otázku, v čom vidí svoj úspech aj napriek tomu, že mnoho firiem okolo neho krachovalo, odpovedal: „prepáčte, možno to vyzneje čudne, ale ja som nevedel, že je kríza“.

  • 13. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 640x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu